Powered by Haagse Beek
Hoe borg je de authenticiteit van jouw merk in tijden van corona?

Spreker

  • Abdelaziz Aouragh

Hebt u genoten van het webinar? Veel van de sprekers zijn ZZP'er. Doneren mag, maar hoeft niet. 10% gaat naar de frontwerkers.

woensdag 25 maart 2020  14:00 — 15:00

Hoe borg je de authenticiteit van jouw merk in tijden van corona?

Het MKB krijgt klappen. Publieke organisaties staan onder druk. Authenticiteit is in deze fase cruciaal. Hoe borg je die authenticiteit in private en in publieke organisaties om goed door de crisis te komen?

De link naar het live webinar wordt een half uur van te voren geactiveerd!

De retail krijgt flinke klappen te verduren. Denk daarbij aan retailers zoals de Bijenkorf en fashion outlets zoals Mc Arthur Glen. Wat je heel duidelijk ziet is dat er heel wat marketing activiteiten on hold worden gezet, die in eerste instantie gericht waren op bovenstaande doelgroepen c.q. bezoekers. Aan de ene kant begrijpelijk, maar ook eigenlijk wel fout. Er is namelijk dan alleen ruimte voor marketing als het goed gaat en als je er iets voor terug verwacht, zoals sales, traffic, footfall etc. Terwijl je juist ook een betrokken merk of winkel wilt zijn. Juist nu kun je ervoor zorgen dat je merk of winkel meer top of mind is als je elkaar een hart onder de riem steekt. Het moet wel gemeend en authentiek zijn. Want immers zit de aanbieder en vrager (retail en consument) in dezelfde crisis.

Spreker

  • Abdelaziz Aouragh

Hebt u genoten van het webinar? Veel van de sprekers zijn ZZP'er. Doneren mag, maar hoeft niet. 10% gaat naar de frontwerkers.

Over de spreker

Abdelaziz Aouragh is co-founder en marketeer van We Are VIC, een full service agency actief op de commerciële (retail) vastgoed markt. Daar ontwikkelen zij verschillende winkelconcepten en denken mee met gebiedsontwikkelingen. Met name grootstedelijke gebieden. Abdelaziz heeft een voorliefde voor Islamic Branding en is tevens auteur van het boek Islamic Branding – Het Mekka van kansen. Daarin geeft hij uitleg over hoe je de Moslim consument beter kunt bereiken. Maar ook over de gedeelde waarden, die Moslim en niet-Moslim consumenten met elkaar delen, maar niet van elkaar weten. Afgelopen jaar is er een samenwerking met Abdelaziz en hogeschool Zuyd uit Maastricht gerealiseerd om Islamic Branding op te nemen in het curriculum van één van de opleidingen.

Mogelijk gemaakt door Haagse Beek

Publieke organisaties mooier en beter maken

Wilt u worden geïnformeerd over aankomende sessies? Laat uw e-mailadres achter om ieder weekend het programma van de aankomende week te ontvangen.

Wij respecteren uw privacy.