Powered by Haagse Beek
Terug
 Het belang van authenticiteit in tijden van corona.

Spreker

  • Abdelaziz Aouragh

Hebt u genoten van het webinar? Veel van de sprekers zijn ZZP'er. Doneren mag, maar hoeft niet. 10% gaat naar de frontwerkers.

woensdag 1 april 2020  14:00 — 15:00

Het belang van authenticiteit in tijden van corona.

Het MKB krijgt klappen. Publieke organisaties staan onder druk. Authenticiteit is in deze fase cruciaal. Hoe borg je die authenticiteit in private en in publieke organisaties om goed door de crisis te komen?

Over de spreker

Abdelaziz Aouragh is co-founder en marketeer van We Are VIC, een full service agency actief op de commerciële (retail) vastgoed markt. Daar ontwikkelen zij verschillende winkelconcepten en denken mee met gebiedsontwikkelingen. Met name grootstedelijke gebieden. Abdelaziz heeft een voorliefde voor Islamic Branding en is tevens auteur van het boek Islamic Branding – Het Mekka van kansen. Daarin geeft hij uitleg over hoe je de Moslim consument beter kunt bereiken. Maar ook over de gedeelde waarden, die Moslim en niet-Moslim consumenten met elkaar delen, maar niet van elkaar weten. Afgelopen jaar is er een samenwerking met Abdelaziz en hogeschool Zuyd uit Maastricht gerealiseerd om Islamic Branding op te nemen in het curriculum van één van de opleidingen.